SIDER

søndag 13. februar 2011

HURRA!!;)

Gratulerer med dagen din i dag lille venn:)



 I dag har du feiret din 4. bursdag...4 år og stor gutt:)
Han ble vekket på sengen i dag morges med gaver, kake og sang på senga:)...Etterpå måtte jeg legge meg igjen for da var det jammen min tur til å feire morsdag:)
På dagen i dag har Viljar hatt barnebursdag med sine kompiser som sine gjester...Han var rimelig stolt over å ha selskap i dag....stor kosa seg veldig:)...



Viljar er en knakende kjekk gutt...:) Snill og god...å litt tøff da...Er jo tross alt stor gutt nå ja:)



Håper dagen din ble slik du ville den skulle bli...du fikk hvertfall det su ønska deg, for det sa du da du åpna pakkene dine...."Ååå denne ønska jeg meg":)
Vi er kjempe glad i deg....mange bursdagsklemmer fra oss her hjemme:)

Så må jeg gratulere alle mammaer der ute med dagen i dag, håper dere har hatt en finfin dag alle sammen:)


3 kommentarer:

Fruen sa...

ÅÅåå så gøy da Lykke fikk valper på bursdagen hans ;)
Du vant pakke i posten i tippe-leken ;)

Så ut som en kjekk bursdag ;)
Klemmer fra meg :)
Må ha adr din ;)
Send den på mailen min renatenat@gmail.com

Frøydis sa...

Grattis med sønnen :-))
Var ikke innom bloggen igår, tok meg fri, hehe...

Og grattis med gave fra Renate, heldige du :-)))
Ha en flott mandag og klem fra meg

Frk.Vatland sa...

Gratulerer med dagen i går til Gromgutten:)
Ser ut til at feiringen gikk unna som den skulle for en 4 åring:)

klem og ha en fin dag!
Brit Olaug