SIDER

tirsdag 30. august 2011

RIDEKURS!

I dag debuterte Thea Christine på hesteryggen:)...Hun ville så gjerne begynne på ridekurs, så da meldte vi henne på!!
Var litt spent på hvor liten hesten var...men da vi kom til stallen var det jammen meg en stor hest ho skulle ri på!! Ble litt vel spent ei stund da, men ho leide hesten ut...(med litt hjelp selvfølgelig) og ned til plassen der dem skulle ri!!;)


Så neste steg var da å komme seg opp på hesten, men det gikk bra:)...Så var det å lære hvordan man skal håndtere denne hesten da...få den til å stoppe osv...:)


Ei stolt frøken på sin første ridetur:)...Fikk hesten i trav tilogmed...Så dyktig:)...Så nå blir det ridekurs 2 dager hver uke!! Skal bli moro å se hvor mye ho lærer etter endt kurs!!


Ønsker deg en kneggende flott kveld;)




3 kommentarer:

Havfruen sa...

Datteren min startet med hest og kurs når hun var 10 år, så jeg har tilbragt mang en time på ridesenter. Siste kurset hun tok, var på sprangridning (hinder og slikt) og red hun på norges 3. største hest. Trine er ei spinkel jente..trodde jeg skulle dåne da jeg fikk se DET dyret!! Men det gikk så bra:)
Det er kjempegod trim og en sunn sport tror jeg. Synd det er så dyrt.
Ønsker dere lykke til:) Neste års ferie i boks? Rideferie innover fjellet på hele gjengen, hehe:)
Klemmer:)

stallnilsen sa...

Kor koselig og se hester på andre blogger og ikke bare min :)
Anntar ho var spent, husker godt da døttrene mine begynte og ri i den alderen,( Mattisheimen )og (hjem og fridtid)
Hester er noen vakre dyr, vi har 4 stk hjemme , og koser oss med dem hvær dag:) Lisbeth ;)

Anne sa...

Stolt og flott jente på hesteryggen !!
Så kjekt det gikk så bra første gangen..lykke til videre!
Klem Anne