SIDER

fredag 7. oktober 2011

DEILIGE FREDAG :)

Så er det fredag igjen, huset er ryddet og vasket, fyr i ovnen, tente lys, godis, brus, vin til oss voksne, alle 6 barna er hjemme...( bonusdattra er på fest, men kommer vel utpå kvelden)...Kan ikke bli stort bedre da:)


Så i kveld skal kvelden nytes til gangs:)

Som jeg skrev i ett tidligere innlegg så ble hekla lappene mine til ett lite dukkepledd til Thea....Det teppet ble så som så, men øvelse gjør mester har jeg hørt;)
Men her er det ferdige resultatet hvertfall:)


Må bare ta med ett bilde av en koselig og ikke minst interessant stund i sofaen sammen med Morgan og Vilde her om kvelden:)...Lo godt der jeg satt med heklinga mi, for du verden dem sier mye rart på kort tid disse ungdommene:)


Hva Morgan forklarer her vet jeg ikke riktig... ikke vil jeg huske det heller tror jeg..hihi:)

Ønsker deg med dette en riktig koselig fredagskveld:)


Ingen kommentarer: