SIDER

mandag 12. desember 2011

Plutselig ble det svart....

I dag tok Ea turen på malerbutikken med sofaputen under armen:)...For veggen bak sofaen har jeg hatt lyst til å male ei stund nå!!




Tenkte egentlig at jeg skulle vente til etter jul, men det er ikke så enkelt når man har fått en ting på hjernen:)..Noen som kjenner seg igjen eller??;)
Den fargen som var nærmest lik sofaen var SVART!!!



jaja tenkte jeg, den som intet våger, intet vinner...Så jeg dro hjem med hjerte i halsen og åpnet den svarte malingsboksen...mens alle var ute av huset begynte jeg å male:)

Sønnens kommentar når han kom hjem var: "mamma har du blitt helt emo eller??":)





Foreløpig er det bare tatt ett strøk, så det ferdige resultat kommer senere:)

5 kommentarer:

Rebekka sa...

Wow, for ei tøffa du er som maler veggen svart. Gleder meg virkeig til å se fet ferdige resultatet, blir spennende :o))))
Lykke til vidre med maleprosjektet, og ha en fin kveld :o)
Klem

Oddny Kristin sa...

Tøffere en toget,det skal bli moro og se når veggen er pyntet,jeg tror det blir kjempefint.
Klem mamma.

Havfruen sa...

Tøft Elin!!! Og sønner har det med å "sprudle over" med sin "positive" holdning, hehe:))
Har vurdert en fondvegg jeg også...
Klemmings fra meg som har nok et mislykket bakeverk på kjøkkenet!!

Anne sa...

Jammen er du tøff og modig..blir gøy å se veggen ferdig !
Så fin ny header..men kan jeg spørre hva du gjorde for å få det til ?
Er ikke så inni dette skjønner du..
Lykke til med videre maling og førjulskos.
Klem Anne

Eamannen sa...

Skal bli spennende å se hva som har forandret seg da jeg kommer hjem i morgen tidlig :-)hehe,,,,, gleder meg !!
Klem fra Eamannen din<3<3