SIDER

onsdag 19. september 2012

UT PÅ TUR!!

I dag tok jeg med meg Thea på en liten trimtur☺
I nydelig høstvær tok vi syklene våre å syklet en tur...



Det er med skam jeg innrømmer at det er første gangen jeg har vært innover der...
Å det enda det er nesten rett utafor stuedøra....


Innover den turveien vi sykla er det også golf, så vi så da noen som spilte golf også☺


Det er mange forskjellige veier man kan da når man kommer innover en liten bit,
så jeg og Thea tok Knert-runden vi da☺
En fin tur når man har med seg barn!



Men det var hvertfall veldig fint der,
så heretter blir det flere turer☺
I dag tok jeg med fotoapparatet på tur, så det ble noen stopp for å ta bilder da☺



Når det blir vinter og snø, blir det oppkjørt skiløyper innover, så da er det bare å snøre på seg skia når den tid kommer☺

Takk for en koselig tur Thea☺



2 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Dette såg jo veldig koselig ut.
Er bare å nyte det fantastiske høstværet vi har om dagen.

Klem fra Inger

stallnilsen sa...

Heia Elin, ja det er koselig og sykle eller gå sæ en høsttur når været er fint, æ personlig liker ikke og sykle vet ikke hvorfor, får ondt i rumpa :O))
Liker best og bruke føttene med og gå. Fine bilder fra turen deres.

lurte også på om du fikk adressen min den gangen ?

Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth <:O)