SIDER

tirsdag 16. juni 2015

Oppussing av hus!!

I slutten av april startet jobben med oppussing av huset vårt!
Å det var det ett helt klart behov for kan man si....
Huset skal pusses opp både utvendig og innvendig, så vi har en rimelig  stor jobb foran oss!


Her er husherren i gang med å grave å planere på baksiden av huset! Baksiden skal nå bli helt forandret, her skal det bygges platting, inngangspartiet skal flyttes hit og jeg...ja jeg får meg utestue :) Populært kalt "mors vilje" <3 p="">



Bildene får nesten snakke for seg selv hehe :)




Andreas og Morgan ble ganske så ivrige når det kom minigraver gitt :)


Som du sikkert skjønner vil det komme en del bilder fra dette prosjektet :)
Både ut og inne!
Gleder meg til vi er ferdige og jeg kan sette meg ned å se igjennom bloggen, å se alt vi har gjort!










Ingen kommentarer: