SIDER

søndag 5. februar 2017

Modell debutant 😉

Ja jeg har debutert som modell, eller neglene mine da😉💅🏻
Anna skulle utdanne seg til negledesigner, å spurte om jeg kunne stille som modell, var vel ikke så veldig vanskelig å si ja😍


Her øves det på legging av fransk manikyr!



Endelig litt lakk💅🏻


Elsker rosa💋



Syntes i grunn dette ble veldig fint å😉


Dette ble mine julenegler 2016🌟


Etter masse sterke farger var det deilig med en litt nøytral farge etter jul😀
Nå gleder jeg meg til neste gang🙏🏻
For jeg har jo selvsagt blitt mer som avhengig av dette da!! 
Så nå har jeg privat frisør og negledesigner😁

1 kommentar:

Fra det lille røde huset.. sa...

Hei igjen!
Heldige deg da, som har egen negledesigner!
Jeg hadde det jeg også, for en stund siden, - men så gikk hun lei....

Ønsker deg en flott uke med mye sol!

Inger G.