SIDER

mandag 15. mars 2010

14 åring!!:)

Hipp hipp hurra Morgan!!! Gratulerer med dagen, tenk nå er du blitt 14 år…fjortis..;) Dagen feirer du her hos oss, og det syns vi er kjempe koseligt!!! Du har vokst å blitt en flott tenåring…større enn mamma er du også…ikke at jeg er så lang men lell da gitt…;) I går kveld tjuvstarta vi feiringa litt, slik at Sondre, Vilde og Viljar fikk være med..så da kosa vi oss med sjokoladekake, boller og brus..;) Vi voksne fikk kaffe da..;) I dag tidlig ble du revet ut av søvnen med bursdagssang, gaver, kake og brus på senga…;) Tror du syntes det var koseligt!!

IMG_4935 IMG_4937

IMG_4940

Som mamma er det rart at den første fødte har blitt hele 14 år…Så nå er det altså 14 år siden jeg lå sliten, men lykkelig på fødestua etter et stritt døgn…men så var du jo så skjønn da du kom til verden du goe gutten min…;) Bollekinn og mye svart hår hadde du…bollekinn hadde du ei god stund..hihi…! Du har vært en aktiv gutt…du var ikke store karen da du sto på veien å venta på “tattor” skulle komme…sitte på med gardbrukera DET var stas det…; Nå er det fotball og ski som er det som ligger ditt hjerte nærmest..flink er du på begge deler!!

IMG_4951

Nå er du, Andreas og kompis Jens oppi bakken å står på ski…da dere kommer hjem blir det hjemmebakt pizza som jeg og Yngve skal snart gå igang med å bake…så litt kos må det bli i dag også…ikke sant..;)

Håper dagen din har vært fin lille(store) venn!! Vi er kjempe glad i deg!!!

Mange tusen klemmer fra alle oss her hjemme!!!:)

3 kommentarer:

Kristins Hus sa...

hei og hå!!
Så koselig med bursdagsfeiringer!!
14 år Morgan ja!!
Så koselig familieblogg du har:-) Så kjekt for Morgan å følge med hva dere gjør, når han er her også!!
Takk for fine ord! Trive sdu med å drive interiørbutikk?? ...det er må jo være en drøm, sett i fra en interiørinteressert sine øyne;-)
Har du sett innom bloggen til Wenche som har interiørbutikk på Halsa? Link på siden min!

K

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei Elin!
Så koselig at du har vært innom blogen min :)
Er surndaling vetdu.. Så ARTIG å drive butikk da, spennende ;)

-Solveig

Kristins Hus sa...

hei igjen.... ;-)
Så bra at du/dere har realisert en drøm. Har drømmer jeg også....:-)
Hårsår ja!! Kids balsamspray er tingen! Hver morgen :-O
God helg
K