SIDER

mandag 29. mars 2010

EN ANNERLEDES DAG!!!

I dag ble det en litt annerledes dag kan man trygt si!!! Jeg dro på jobb, mens mannen styrer hjemme først på dagen! Unger som skal på barnehage, tannlege og ski!! Så kommer endelig Yngve min på jobb, jeg går på kontoret og han følger med…så sier han: nei nå må du komme ut i butikken for nå kommer det så mye folk her!! Hmmm merkelig at han sier det høyt, for det bruker han ikke å si da…Men jeg går da ut av kontoret å der står tante Gunn…næmmen tenker jeg kommer du en tur ja..:) Hun er jo innom rett som det er, men så snur jeg på hodet for jeg værer at det er noen til der!!………Å der står jaggu meg tante Bjørg og Manne!!! Jeg fikk mildt sagt sjokk..mange tanker raste gjennom hodet mitt…jeg kunne liksom ikke fatte at dem var der…jeg ble så glad at det var ikke fritt for at det kom endel tårer…;) Tenk dem hadde starta å kjøre klokka 7 fra Møre og helt til Trysil bare for å besøke meg, for så å kjøre hjem igjen samme dag!!! Det blir ca 80 mil det!!  Det er VENNER det!!! Tusen hjertelig takk, dere er gull verdt…:) Vi gikk på kafe å spiste lunsj å skravla slik vi bare kan…det var såååååå koselig! Ville at stunden skulle vara mange timer til!! Var en tur hjemme hos oss for å vise frem hvor vi bor også, måtte jo nesten det da…:)

i186190692_80920_4

Det skal sies at min bedre halvdel har visst om dette hele helga, men har klart å holde dette skjult for meg!! Det var som han sa til tante Bjørg at vi har ikke hemmeligheter for hverandre vi…men du er absolutt tilgitt kjære!!!:)

i186194695_73786_4

Jeg har vel ikke helt kommet over dette enda tror jeg, er i litt sjokktilstand enda…:) Men enda en gang,,,TUSEN TAKK FOR AT DERE KOM!!!:) Jeg er utrolig glad i dere og jeg savner dere masse!!!

Stor klem fra meg til dere!!!

i178355686_92917_4

1 kommentar:

Kristins Hus sa...

Artig!!
God tur til Bøfjorden!
Kristin