SIDER

mandag 15. november 2010

ADVARSEL...STERKE BILDER!!

Ja som dere vet drives det med maling av ett toalett...Å nå skal dere få litt før bilder...Det er igjen en vegg, men det virker som at det ikke er noen som selger tapet her hvor vi bor!!!!??!! Blir så forbanna altså!!! Så for meg at det skulle tapetseres i kveld jeg, men den gang ei...:(
Men da får dere se på elendigheta da...så skjønner dere sikkert ganske fort hvorfor dette ble pusset opp!!:)

Ja her ser dere da den fantastiske FURU veggen...Aiaiai...dette er ikke fint altså!!! Så her var det bare å ta kosten fatt å male i vei!!!


Se her ja...Ea er i gang...:) Malinga jeg brukte var Lady interiørtre 40, fargen heter refleksjon:) Veldig fin farge...Vil også takke dere snille bloggvenner som ga meg tips da jeg spurte om det:) Snille er dere:)


På denne veggen skal det opp en tapet, men hvor i svarte f... får man tak i det da??? Må vel sikkert kjøre en ca 7 mil før man får tak i en tapet rull da sikkert...!!! Det passer ikke inn i oppussingsplana akkurat!!!



Underveis...blir bedre dette en det som var hvertfall...Rommet er veldig lite, men åååå som jeg gleder meg til å pynte der inne:) Må jo ha litt stæsj på do å:)

Her er det ferdig malt....Gulvet får dere se litt senere...det er jo alldeles forferdelig stygt, å det ble enda styggere nå da veggene ble lyse...hehe...skrekk og gru sier nå jeg!!!:)






16 kommentarer:

Det lille huset med druehagen sa...

Ta dere et glass vin dere! Vel fortjent!! Ser jo ut som om det blir kjempe bra!! Stå på, tapeten dukker nok opp!!:)
Klem Gro-Beate

Trine sa...

Se der så flott det bli :D
Gøy å se forandringe :D

Å dokker e vel fortjent det vinglasset eller fler ;)

Klæm

Mitt hvite hus sa...

Se der ja frue hissipropp..... hihi bare spøker altså... du må vel litt lenger sør for å kjøpe tapet regner jeg med..

men så fint det blri da... flinkingen

klemmer 0)) det var bare en spøk Elin....

Monica sa...

dette blir bra, tapeten finner du nok skal du se og om du vet hvilken du vil ha ville jeg bare bestilt på nettet jeg. klem Monica

Kari Agathe sa...

Hei...

Så fint det blir da.Du har kommet langt. Jeg er en ekspert i å søle når jeg maler - selv på de mest utenkelige steder... :(

Jeg har faktisk brukt den fargen i en av leilighetene jeg leier ut i huset mitt. Så fargen er fin den, og fint med lyse farger til små rom synes jeg.. Får du ikke tak i tapet på nett da? Kanskje litt vanskeligere å få sett mønsteret skikkelig, men men.

Forresten når det gjaldt de dvd`ene så er det på nett jeg har kjøpt de. Har hørt at Zumba skal være veldig morsomt, og fin trening for hele kroppen.

Kos dere med vin ikveld :)

Klem fra Kari

Størstepia sa...

Skjønner godt at dere må male her ja - vi er også helt allergiske mot furu...
Likte godt det skapet på badet, tihi... Tror det var et sånt et i en av leilighetene jeg leide før... IKKE pent.
Så klart man må pynte på do, vi må jo vise fram våre pynteegenskaper;-)

Lykke til med tapetleting!!
Klem fra størstepia

Hildegunn sa...

Ta der va nå ikkje så ille, ha e fått sa panelvægganj på dassn min skulle e nå vårre fernøgd ja. Her i huse talla vi tapet frå sænt 70tall. D e blått å blomstrått mildt sagt... Folk så ha vårre her ha gått inj fresk å kåmme utæt fyllesjuk!

Havfruen sa...

Se der ja:)) Så flink du har vært:) Ble jo noe helt annet!! Får du ikke bestillt tapet på nett da? Mener da bestemt det......har igjen listverk her.
Ha en fin tirsdag, klem til deg:)

Fruen sa...

Ja det er alltid rom for et par glass vin og kos.... som jeg skrev om tidligere på bloggen ;) Det er da deilig og se en start på tingene...du får lete på nettet etter tapeten din,finnes mye tøft og få ;)
Lykke til videre ;)

Bustenellik sa...

Furu ja... Grøss, hehe. Rommet blir flott medl itt maling :-)

Fruens sa...

Hei

Tusen takk for koselige ord..
Mor var i elverum på lørdag og der har dem masse zinkhus..kan jo hende du må ta turen dit,kansje dere finner både tapet og zinkhus
Klem fra Fruen

Fruens sa...

Det ligger i gå gata på andre siden av veien er det en gullsmedbutikk og en intriørbutikk(den har også mye fint) men den mor var i ligger rett over gata (gågata regner jeg med..å der har dem mange i forskjellige str..så bar gleder meg til å se tapeten..fant en pose jeg fikk av mor på lørdag å på den står det skyttelen gave og interiør storgt 15.. tlf 62415322..men er ikke sikker det er den rette..men ring å hør,er det ikke den så spør hva den heter som ligger rett over gaten for dem..hhaha Klem Heidi

Hannes favoritter sa...

Hei!

Så fint det blir! Skjønner godt at det er irriterende å ikke finne tapet når man har bestemt seg... håper det ordnet seg!! Jeg trodde at jeg fulgte bloggen deres, men det gjorde jeg tydeligvis ikke... Nå har jeg uansett lagt meg til som følger.

Takk for gode ord inne på bloggen min! Enkelte saker er for viktig til å ikke si noe om! Jeg bare måtte blogge om det.

Ha en super tirsdag!

Klem fra Hanne

Franske drømmer sa...

Så fint det blir-
gleder meg til å se det endelige resultatet ;-) flinke er dere!!

Klemmer

Frk.Vatland sa...

Dette blir fint vettu når dere er ferdig:) Det er dette som er gøy med total oppussing, vi har en enda mindre do som man må ut for å skifte mening...den er helt J....men vi tar det etterhver(guttaboys får gå der ha..ha..)
Er det linolium gulv kan du bare male så lenge..og kjøpe en kos baderomsmatte...
Lykke til! Gleder meg til ferdig resultat!

Klemmer fra Brit Olaug

Ps:kos dere med vin:) hi hi

Anne Karins Mat og Vin sa...

Det blir jo kjempe bra!! Utrolig hva litt maling kan gjøre.
Nå gleder jeg meg virkelig til å se resten. LYKKE TIL!:))
Klem fra Anne Karin