SIDER

onsdag 10. november 2010

HAR JEG TATT VANN OVER HODET NÅ?????


Ja det lurer jeg på...hehe...For i går fikk jeg en kommentar fra HAVFRUEN der hun lurte på om vi skulle inngå en deal!!! Hun skal pusse opp et rom i sitt hus og jeg skal male inne på do...;)
 Dette har vært et langt prosjekt både for henne og meg...Men nå derimot har vi som sagt inngått en deal der vi på lørdag skal handle inn utsyret vi trenger...Jobben skal startes i helga....men senest på mandag...phu...:) Så nå er tankevirksomheten stor her...for hvilken farge skal jeg ha på veggene da???? FORSLAG??? Jeg blir kjempe glad om noen har det!!:)
Det er et lite rom dette jeg skal male, uten vindu..det er 2 vegger som skal males, den tredje veggen blir nesten dekket av døra...;) Så skal det tapet på en vegg...Tapet ja!!?! Hvilken tapet skal det være der da tro...nei nå må vi skrive handleliste jeg og du Havfrue;)
Jeg ønsker oss lykke til...hihi:)

Store gullet mitt skulle komme i dag, men i går ringte han å sa at han kunne ikke komme allikevel...:( Det måtte utsettes ett par dager, så da får vi glede oss noen dager til da:)

Ute er det snø i dag, så det er nesten så det er litt julesteming...:) Ungene ble utrolig glade da de sto opp, utrolig hva denne snøen gjør med et barnesinn!!

Nei jeg får sette meg til å skrive lister både til helga og lenger frem i tid!!:)

Ha en fin dag da dere!!!:)


9 kommentarer:

Frk.Vatland sa...

Morsomt innlegg og gøy da med en utfordring:)
Tusen takk for koselig kommentarer på bloggen min:)

Gleder meg til å se rommet klart:))

Vi brukte borästapet(tror det skrives sånn....) Veldig grei å sette opp og nydelig på veggene! Vet at Jernia farger har de:) se bilde av spisestuen min der ser du:)

Klem fra Brit Olaug

Ingalill sa...

Refleksjon er en kjempefin farge:)

Hurra for snø og vinter:D

Klemmær <3

Det lille huset med druehagen sa...

Greit at det blir litt press, da går jo ting litt fortere:) Har egentlig ikke så mange tips jeg, er litt i tørke fortiden. Men ønsker deg masse lykke til med prosjektet. Gleder meg til resultatet;)
Klem Gro-Beate

Frøydis sa...

Hehe..Lykke til! Spent på hvem av dere som "vinner".
Syns du skal ta 1 vegg med sånn stipete tapet, og så får du en farge i samme som en av stripene..ligger det en skap-interiør-designer i meg tro? For dette er virkelig IKKE mitt felt, men siden du spør, skal du få svar, ;-))

Klem til deg og Eamannen fra meg

Anne Karins Mat og Vin sa...

Gleder meg til å se resultatet! Hjelper med litt "press" på ja. Lykke til!:))

Klem
Anne Karin

Havfruen sa...

Hehe:) Sent hjemme idag...skrolla nedover blogglista og så tittelen din:)) Tenkte; her må jeg inn å se:)) Jeg velger lys grå...av den nye malingen pure colour...anbefaler deg samme type maling, helmatt. På en liten do, må det iallefall bli en lys farge, tapet i samme duse fagen med lett mønster. Men det er min mening, Ja, jeg også ønsker oss lykke til!!!!!
Gosh....snart binge...sliten etter en lang dag.
Klem til deg:) *ler*

Jenta på Laug sa...

Kjekt å bli utfordra litt då,så får ein eit lite dytt.
Kjenner målingsarbeid ikkje fristar så mykje for tida,når me stortsett ikkje har gjort ana det siste halvåret;)

Lykke til då!

Kari Agathe sa...

Så kjekt å bli utfordret da, og det skal bli gøy og se reultatet. For dere legger vel ut bilder?

Jeg syns fargen sjel er fin, for den har jeg brukt i et lite rom. Men den er litt lys da..

Du finner det vel ut :)

Klem fra Kari

Janna sa...

Hei
Så flotte blogger du har,her var det mye å lese, så jeg legger meg til som følger.

Så Guri har utfordret deg- dette må jeg følge med på, spennende!

Ha en fiiiin dag videre.
Mvh Janna