SIDER

søndag 25. januar 2009

Søndag kveld og bloggedeby…

Hei alle sammen :-)

Da er det altså tid for å begi meg inn i den spennende bloggeverdenen… Får prøve, så får man se hva det blir til.

Sitter med en irish coffe, så det bør vel hjelpe på..

..jeg er da altså Yngve.. Elins kjæreste, samboer og STOOORE kjærlighet..:-)…gudskjelov!!

Etter en dag hvor min 2-årige sønn Viljar har vært i hundre, min 12 år gamle datter Vilde har hatt to håndballkamper og min 15 år gamle sønn Sondre har spilt fotballkamp…. samtidig som at Thea har vært i hundre sammen med Viljar, Morgan skulle ta buss fra Elverum og Andreas vært oppi fjellet…puh… så fortjener vi vel en irish?!..:-)… Visst har det vært en hektisk hverdag, men likevel IKKE noe stress.. Elin og jeg har likevel tid til å sende hverandre “blikket”, og gi hverandre en klem++ :-).. Og vi sitter nå her i sofan med et smil om munnen og tenker: Nok en perfekt dag!! :-)

Dette får være nok for en debutant.. Men dere får nok tåle mer fra denna kanten.. For detta var faktisk artig.. :-)

Yngve

1 kommentar:

Mari sa...

dæsken imponert æ Yngve.., stå på du og skriv.., arti og blogg sjø:-)