SIDER

fredag 24. desember 2010

GOD JUL:)

Nå har vi vasket gølvet å vi har børi ved...
Ja nå er alle forberedelser ferdig å vi kan la julefreden senke seg:)

Pinnekjøttet puttrer i kasserollen og lager deilig lukt i huset:)
Ungene er veeeeeldig spente på alle pakkene under juletreet;) En del av pakken har blitt klemt på av ivrige barnehender...så der har det gått hull...:) Vi er også veldig spent på om nissen kommer på besøk..håper vi har vært snille nok, så han tar en tur:)



Da gjenstår det bare å ønske dere alle en riktig God Jul!!

8 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Riktig GOD JUL ønskes deg og alle dine kjære! Stor og god juleklem fra meg:)
Anne Karin

Frøydis sa...

Ønsker dere en fantastisk God Jul :-))
Pakkene ligger under og rundt nissen :-))

Juleklem til dere alle fra meg :-))

Det lille huset med druehagen sa...

En riktig god jul til deg og dine:))
Juleklemmer fra Gro-Beate

Trine sa...

Go jul til dokker å :)
Håpe den har vært fin!

Juleklæm

mammaKine sa...

Håper dere hadde en fin kveld i går! God jul, stor klem fra Kine :-)

Havfruen sa...

Da er vel alle fornøyde etter den store dagen:)
Fortsatt god jul, kos dere videre.
Klem fra meg:)

Monica sa...

ville innom og øsnke deg og dine en riktig fin romjul, takk for koslieg julehislen inne hos meg. klem fra Monica

Franske drømmer sa...

Håper dere har hatt en herlig jul hittil, vennen, og at dagene vi har foran oss bare blir enda bedre!

Stor juleklem fra meg