SIDER

fredag 24. desember 2010

GOD JUL:)

Nå har vi vasket gølvet å vi har børi ved...
Ja nå er alle forberedelser ferdig å vi kan la julefreden senke seg:)

Pinnekjøttet puttrer i kasserollen og lager deilig lukt i huset:)
Ungene er veeeeeldig spente på alle pakkene under juletreet;) En del av pakken har blitt klemt på av ivrige barnehender...så der har det gått hull...:) Vi er også veldig spent på om nissen kommer på besøk..håper vi har vært snille nok, så han tar en tur:)



Da gjenstår det bare å ønske dere alle en riktig God Jul!!

8 kommentarer:

Hverdagslivet sa...

Riktig GOD JUL ønskes deg og alle dine kjære! Stor og god juleklem fra meg:)
Anne Karin

Frøydis sa...

Ønsker dere en fantastisk God Jul :-))
Pakkene ligger under og rundt nissen :-))

Juleklem til dere alle fra meg :-))

Det lille huset med druehagen sa...

En riktig god jul til deg og dine:))
Juleklemmer fra Gro-Beate

Trine sa...

Go jul til dokker å :)
Håpe den har vært fin!

Juleklæm

mammaKine sa...

Håper dere hadde en fin kveld i går! God jul, stor klem fra Kine :-)

Havfruen sa...

Da er vel alle fornøyde etter den store dagen:)
Fortsatt god jul, kos dere videre.
Klem fra meg:)

Monica sa...

ville innom og øsnke deg og dine en riktig fin romjul, takk for koslieg julehislen inne hos meg. klem fra Monica

Trine - Franske drømmer sa...

Håper dere har hatt en herlig jul hittil, vennen, og at dagene vi har foran oss bare blir enda bedre!

Stor juleklem fra meg