SIDER

onsdag 19. august 2015

SOLSKINNSDAG ☀️

I dag etter nattvakt pakket vi sekk å la ut på tur i strålende sommervær😍
Langt unna folk, kun oss to, sjøen og sola☀️





Gubbeluren var litt i tvil om vi hadde tid til dette, midt på dagen...Men som jeg sa : Hvor ofte har man slikt vær da?....Han var egentlig ikke så veldig vanskelig å overtale😉


 Jeg tok også sommerens første bad i dag!! Fy det var kaldt brrrr!!
Bada senere på dagen en annen plass å der var det betraktelig varmere enn der vi var!
Så da har jeg hvertfall badet 2 ganger 😀


Takk for en kjempe fin tur kjæresten min ❤️

2 kommentarer:

Fra det lille røde huset.. sa...

Helt nydelig, både naturen og været!
Håper dette været fortsetter en liten stund til...
Jeg har fri ei uke, og vil bare være ute! hehe
Skjønner at du har trukket tilbake til "hjemplassen", - lykke til videre!
Ønsker deg en flott dag!

Inger G.

stallnilsen sa...

Det er viktig og ta seg tid til kos innimellom den travle hværdagen mange har, så rett at dokker pakket sekk og dro på tur bare dere to :)
Æ har hatt litt blogg opphild i det siste, men skal skjerpe mæ nu :)

Koselig og blogge med dæ både her og på instragram, er du ikke på facebook, vis så finn du mæ der inne :p

Ha en fin dag, klem Lisbeth ;)