SIDER

torsdag 10. mars 2016

Fjelltur :)


I dag da jeg satt inne på kontoret og sola skinte så fint ute, kjente jeg at nå måååå jeg ut!!
Så da jeg var ferdig for dagen tok jeg fatt på gåturen min :)



Skal ikke si at jeg ikke var sliten, for det ville være å lyve!! Føttene var tunge som bly! Å med ett gnagsår på høyre fot som kom snikende på tur opp, gjorde at jeg vurderte flere ganger å snu! Men ikke f... om jeg skulle det!!


Upåklagelig <3 p="">

Tenkte jeg skulle ta en liten snarvei da....I dyp snø labba vi i vei jeg og gnagsåret mitt, nå var jeg så nærme målet! Men da jeg kom opp dit jeg måtte klatre gikk det ikke lenger, det var rett og slett for bratt!! Så jeg og gnagsåret mitt måtte snu å gå ned igjen :( 
Da tenkte jeg at neinei da kommer jeg ikke opp til varden da....
Men da jeg kom ned, måtte jeg bare fortsette på den oppkjørte løypa;)


Å det er jeg veldig glad for at jeg gjorde, for makan så fint det var!!




Fornøyd og blid etter en finfin tur opp på fjellet, å det beste av alt var at da jeg kom hjem sto min kjære å laga middag!! Ahhh du hærlige tid <3 p="">

5 kommentarer:

stallnilsen sa...

Så flink du og gnagsåret ditt var, ser dere hadde en nydelig fjelltur i strålende vær :)

Flotte bilder.

Ha ein fin helg, Elin

Lisbeth :O)

CarlosOlivera sa...

Estoy de acuerdo con su punto de vista de este artículo. Este es un buen artículo. Muy oportunamente nos ha dado mucha información útil. Gracias!

Alquilar casa rural

RyanEthan sa...

I agree with your point of view of this article. This is a good article. Very timely given us so much useful information. Thank you!

holiday in Spain

Armien sa...

Je trouve simplement les informations que je cherchais déjà un peu partout et tout simplement ne pouvais pas venir à travers. Quel site parfait. Bon Blog monsieur. Votre blog est très utile .. Je suis heureux de trouver ce poste très utile pour les moyens qu'il contient beaucoup d'informations.

Villa avec piscine Costa Dorada

Unknown sa...



Thanks for this precious information i really appropriate it.
Spain Holiday