SIDER

søndag 22. januar 2017

Tiden som bare fløy!

Ja det var akkurat det den gjorde, den bare fløy! Den fløy ikke sakte, nei den fløy fort.
Året 2016 ble ett innholdsrikt, lærerikt, ufordrende og krevende år.



Mars i fjor fikk jeg en sms fra sjefen på ambulansen, om jeg var intr i vikarvakter:) Snakk om å bli hoppende glad, men samtidig måtte jeg også huske på at jeg har jo allerede to jobber...Men etter en samtale med min bedre halvdel kom vi frem til at dette kunne jeg ikke gå glipp av!! 
Så enda en gang tusen takk for støtten du har gitt kjære <3 p="">



Så da var det bare å gi jernet! Så etter mange år uten å ha vært i tjenesten skulle det kurses og eksamener skulle tas, så fra mars til november var det hospitering, lesing, øving og pugging og jobb som sto på dagsorden!! De hjemme syntes vel kanskje mamma/kjæresten var vel mye opptatt og borte fra hjemmet en periode.



Iløpet av kursingen fikk jeg også en ny venn for livet, verdens snilleste Ingrid!





Sommeren 2016 feiret vi også kjærligheten mellom Anna og Alf Ole, ett vakkert par, Anna har en spesiell plass i hjertet mitt, jeg er veldig glad jeg fikk ta del i dagen deres.<3 anna="" dagen.="" del="" den="" en="" er="" fikk="" glad="" har="" hjerte="" i="" jeg="" mitt="" p="" plass="" spesiell="" ta="" veldig="">




Hjemme i huset har oppussingen stått på stedet hvil, da både jeg og husherren har hatt mer enn nok å holde på med på jobb. Eneste vi har gjort er vel å starte på oppussing av vårt soverom :)

Det som egentlig er det verste med all denne jobbingen er at det å være kjærester det kommer litt i bakleksa, tiden har ikke strukket til, men vi har en avtale om at dette skal vi være flinkere til i 2017 👍🏻



Takk for ett travelt 2016 år, jeg er klar for å fylle 2017 :)

1 kommentar:

stallnilsen sa...

Så koselig at du kom med et nytt blogginnlegg Elin, flink du er som klarte all den jobben med ny jobb :)

Her laver snøen ned, kjedelig, æ lengter etter våren , men det er nu ennu ei stund til :)

Ha en fin søndag.

Lisbeth :O)