SIDER

mandag 13. februar 2017

Alt man rakk på 4 dager....



Utrolig hvor mye man får gjort på 4 dager har jeg funnet ut!
På torsdag ringte vekkerklokka kl 05.20, da var det bare å stå opp å gjøre seg klar til ambulansevakt på ny stasjon og nye ukjente mennesker...grudde meg litt må jeg innrømme, men det hadde jeg ikke behøvd å gjøre! 
Så var det å kjøre der i 12 timer, da vakta var slutt var det bare å kaste seg i bilen å kjøre direkte på jobb nr. 2 - Nattevakt i 10 timer!

Fredag morgen, hjem fra nattevakt rimelig trøtt....noen timer fri der, så var det å kjøre for å hente Thea på trening, vi rakk innom på restaurant for å kjøpe oss mat før vi kjørte hjem. Fikk være hjemme noen timer før jeg måtte sette meg i bilen å kjøre på nattjobben atter en gang!

Lørdag morgen, hjem i 3 timer, for så å kjøre innover for å stå i kiosk fra kl 11.30 til kl 17.30. Hjem i 3,5 t så innover på nattarbeid enda en gang😝

Søndag morgen, morsdag, hjemme i 6 timer så oppover til Anna for å ordne hår og negler. Fikk også vært litt sammen med tantegullet😍

Innimellom alt dette har jeg klemt inn litt husarbeid, men heldigvis har jeg verdens beste gulljente som holder huset aldeles perfekt i orden når mamma er borte😘

Antall mil på disse stakkars 4 dagene, ligger på vel 100 😎

Når jeg leser dette blir jeg nesten litt matt😂😂
Så i dag har jeg planer om å ta det litt med ro...(kanskje)😅

Ingen kommentarer: