SIDER

torsdag 22. september 2011

HEKTA PÅ HEKLING:)

Jeg har blitt skikkelig bitt av heklebasillen...:)..Så fort jeg slenger rompa nedpå tar jeg fatt med heklepinnen...:)

Har hekla to forskjellige ruter med forskjellige farger, ble en del feil på starten, men nå går det rette veien!! Er faktisk ganske så stolt av meg selv at jeg ikke ga opp..hihi:)....Men det å sitte å se på videoer på nettet var hvertfall for meg utrolig lærerikt!


Lurer på om de rosa rutene skal bli ett teppe til ei lita tante jente, men må se det ferdige resultatet først...:)






Nå er det litt husarbeid som står for tur, må benytte seg når man kan holde på når alle er ute av huset:)

Ønsker deg en fiiiiiin dag:)


5 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Såååå flink du er!! Kjempefint:) Ja er det ikke bare gøy vel? Lykke til med prosjektet, jeg hekler i vei jeg også:)
Takk for hyggelig hilsen, og en riktig god helg ønskes deg og dine kjære!
Stor klem

Havfruen sa...

Jøjje meg så flink du er:) Jeg bruker nettet til mangt men har aldri tenkt på å lære meg hekling der:))
Ha en topp dag, klem fra meg:)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så fint. Et tips: det er veldig kjekt å hekle sammen. Tror det er forklaring på det i videoen på Drops Design.

Anne sa...

Du er jo kjempeflink!
Jeg skulle så gjerne lært hvordan jeg hekler de rutene..
har så lyst å prøve..
Har du tips til hvor jeg kan få forklaring?
Er jo ikke av den tålmodige typen da,men liker jo veldig godt strikking og ønsker å bli bedre i hekling.
Ha en flott kveld !
klem Anne

Ingalill sa...

Husk at lillesøster elsker hjemmelagde julegaver!! HINT HINT :D KOOOS