SIDER

onsdag 28. september 2011

LITT AV EN TUR!!

Da er vi kommet hjem igjen etter turen vår til Møre:)...I går kveld var vi og så på revyen til 10.klassingene, og der i blant min eldste sønn...:)...Jeg var skikkelig nervøs, men du verden så stolt jeg er over min store gutt!!;)...Så utrolig flink og mammahjertet flommer over av stolthet!!..Ikke bare min sønn som var flink, hele gjengen var utrolig flinke, det var rett og slett en fryd og se:)...Ordføreren sa i sin tale etter endt premiereforestilling at han var stum, rørt og stolt av alle sammen:)

Morgan her til venstre:)

Å så over til dagen i dag....Vi startet på hjemturen i dag tidlig...Satt da der da...Eamannen kjørte, og som vi bruker sitter vi å snakker, peker og ser....Plutselig ser vi en politimann som kommer springende opp til veien...hva i svarte er det som skjer???....Joda der vi ble vi vinka inn!!...Ungene fikk øyne som noen tinn tallikker!!...Så sier herr politimann..Ja du kjørte litt fort du!!...Eamannen: eh ja jeg gjorde kanskje det!!...Så herr politimann kunne fortelle at Eamannen hadde kjørt 66 km/t i 50 sone...ugh!!...


Så mens herr politimann er i sin bil for å skrive bot diskuteres det i Eafolket sin bil, hvor mye blir dette da? Får jeg prikker?...Eamannen var på tur ut av bilen for å spørre, men da sa Ea at nei du sitter her til han kommer tilbake;)


Joda det ble ei bot på 4200,-(unnskyld mamma jeg sa 4500,- til deg) og 3 prikker i førerkortet som ligger der i 3 år!!!!!!
Så det ble en litt dyr tur...Men fytti katta det er fort gjort!!...Men resten av turen ble fartsgrensene holdt!!...

Det var dagens happening;)


2 kommentarer:

Anne sa...

SÅ ergerlig da !Men det er fort gjort.Kanskje trenger man en liten lærepenge av og til men det er surt..
Skjønner godt at morshjertet nesten vil sprenges av stolthet ..det er noe ekstra å se ens egne på senen.
Så jeg håper den gleden og godheten seirer over den leie hendelsen.
Tusen takk for hekletips..Jeg skal gjøre ferdig påbegynt strikkeprosjekt og så skal jeg prøve meg.
Klemmer fra Anne

Anne Karins Mat og Vin sa...

Uff uff uff...så utrolig kjedelig! Det var en dyr lærepenge..
Trøsteklem er sendt:)