SIDER

mandag 5. september 2011

NIKON D3100

Hurra nytt kamera :)


Så nå gjenstår det bare å lære seg mest mulig...heldigvis så har min søster ett likens kamera, så vi får utveksle slike kameratips til hverandre...Å så har vi en bror som er veldig flink innen foto, så du skal ikke se bort fra at det blir en del telefoner fra søstrene søsters;)
Utrolig til forskjell det ble fra det gamle kameraet, har tatt noen bilder for å sammenligne:)



Disse bildene ble tatt med vanlig lys og vanlig blits...Utrolig til forskjell...Tilogmed det å ta bilder inne når det er litt mørkt er gøy nå:)..Før ble det enten helt mørkt, eller helt lyst pga blitsen!! Men nå blir det andre boller, så nå kommer der sikkert en del bilder her på bloggen;)...Om noen har noen tips ang fotografering, så er du hjertelig velkommen til å dele de med oss:)

Å så må jeg minne om give awayen da!! Trekk lodd HER

Ønsker deg en flott kveld:)


2 kommentarer:

Havfruen sa...

Grattis grattis:) JEG har også Nikon, digger det:) Av ekstrautstyr har jeg ekstern blitz, supert til innefoto...du slipper og tenke hvitbalanse:)
Gleder meg til å se mere, for det ER forskjell
Nyt uka, klem fra meg:)

Anne Karins Mat og Vin sa...

Gratulerer med nytt flott kamera! Nå skal du se du blir bitt av bassillen hi hi. Det helt klart forskjell på bildene ja. Jeg leser for tiden i en god fotobok som skriver at lyskvaliteten også kommer av hvilken brikk en bruker. Mange interessante tips og teknisk nyttig informasjon. Lykke til, dette blir GØY!
Og du...takk for søt hilsen:)))
Klem til deg