SIDER

mandag 3. mai 2010

Ny uke…

Ja da er det mandag og ny uke…Raske og uthvilte er vi er etter en deilig helg med hele to dager fri…:) Hva har vi gjort i helga da??? Jo vi har slappet av, vært på “harrytur” til søta bror, rydda, vaska, baka, spist god mat…ja rett og slett bare kosa oss..

Prinsessa skulle i går debutere på rollerblades…

IMG_5422

Her skal disse rare skoa med hjul på, monteres på to små føtter…( mor er redd )

IMG_5424

Bestevenn er med som en liten læremester…

IMG_5425

Omsorgsfullt blir hjelmen satt på…:)

IMG_5426

Nå er ho snart klar til å suse av sted….

IMG_5430

Litt vanselig med balansen…men med litt god hjelp går det bra…:)

Ellers så har været vært veldig skiftende…I går var det fint vær, men litt kaldt…I dag sto vi opp til sol, ungene tok syklene fatt å sykla på skolen i dag…men etter jeg hadde vært i dusjen…ja da SNØA det…%%&&###”#¤%R%%¤ Så det spørs om det blir å kjøre dem hjem igjen etter skolen. Nei nå må jeg jobbe litt tror jeg!!! Men plutselig kommer et innlegg til…:)

Klem Ea

2 kommentarer:

Mari sa...

stoor pia :))) de vokser ut av hendene på oss fortere enn jeg syns noe om...,
møkkavær her å, snør,sludder og hagler omenan..., har ikke startet utelivet på verandaen enda.., deeeet er trist det.., ser ikke lovende ut med blomster og hagemøbler til 17 mai no nei :(
klem, love you...

Anonym sa...

Så stor og flink jente du har:)

Her får vi straks vårt første barnehagebarn, poden selv kan ikke vente med å få utfolde seg med de andre ungene, men mor er nervøs selvsagt. Går sikkert fint og det er en nydelig gårdsbarnehage han har fått plass i med 3 voksne på 9 barn så jeg har jo ingenting å klage på:)