SIDER

mandag 7. februar 2011

I HELGA HAR VI....

Hatt utebursdag...:)...
Thea skulle feire dagen sin sammen med klassekamerater og venner...:) Det er ganske mange som blir bedd på bursdag, så da gjestelista kom opp i 20 stk...så jeg veeeldig mørkt på å feire det inne i vårt hjem....Det hadde blitt vel kaotisk tror jeg:)...Så derfor etter rådslagning med bursdagbarnet ble vi enige om at ute det er tingen;)
Ikke alle kunne komme...men de ble 13 stk tilslutt....







Veldig kjekt å ha bursdagen ute...syns hvertfall vi voksne:)...Været var kjempe fint...Så kake og pakker ble også åpnet ute:)



Her åpnes det gaver...masse fint fikk Thea....:)....Etter at vi kom inn da bursdagen var slutt sa Thea at det hadde vært en fin bursdag, men hun trodde ikke at det ble utebursdag neste år...hehe...fin måte å si det på;)
For bilde under sier vel mer enn tusen ord....


Hehe...litt kald kanskje:)

Da ønsker jeg dere en riktig fin mandag og ei god ny uke:)


7 kommentarer:

Havfruen sa...

Utebursdag hørtes topp ut spør du meg:) Mye bedre enn Mc Donalds og slikt!!! Mye sunnere også:))
Gleder meg til grillsesongen:))
Ha en topp mandag, klem fra meg:)

Frøydis sa...

Gratulerer med vel overstått! :-)
Veldig greit å ha det ute, så slipper du alt styr med rydding etterpå...for ikke å snakke om slaps og drit...

Ser litt kald ut ja, hehe..men da er det enda bedre å komme inn i varmen :-))

Ha en flott dag videre og klem fra meg

Mari sa...

herlige pia til gulla si det ja :) ikke enkelt dette med bursdag når det blir så mange.., her var jeg så heldig og fikk låne barnehagen jeg jobber i gratis, og gjestelista ble lang,nesten 30 stk,huttemegtu.., for satse på litt frafall :)) hva ønsker prinsessa seg da, pakke eller penger?? jaggu flyr årene..
ny blogg forresten,ikke fått lagt inn noe enda,men det blir.., husetisolsletta.blogspot.com :)

love you...

Randi sa...

det ser jo kjempemoro ut.

Vi pleier å ha ute bursdag, med leker og konkurranser..ungene er helt ville og så engasjerte...:-))

I år blir det siste gangen før ungdomskolen og klassen blir splittet opp. Så i år skla de ha fest...leie loka osv...de er to jenter som slår seg sammen.......gleder oss til det:-)

kos dere

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei og hopp!
Tusen takk for dine trofaste og koselige hilsner inne hos meg. Beklager jeg ikke har fått skrevet så mye inne hos deg, men tiden strekker ikke til for øyeblikket. Men jeg lover å komme sterkt tilbake nærmeste fremtid. Det så da skikkelig kjekt ut med bursdag ute i det flotte været. Det er ikke bare bare å ha en skokk med unger innendørs, kan bli trangt og veldig høylydt hi hi.
Gratulerer med vel overstått bursdag til go-jenta!:)
Klem Anne Karin

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så moro da... slike utebursdager har det vært en del av her også ..

Kjekt å la de få litt anneledes bursdagsfeiring..

Klemmer

Det lille huset med druehagen sa...

Vi hadde utebursdag i fjor til minsten......i år har vi leid lokale. Siste år med alle i klassen!
Ser ut som om dere hadde det koselig da!
Klem Gro-Beate