SIDER

tirsdag 15. mars 2011

FOR 15 ÅR SIDEN...

Ble det det født en liten gutt, og jeg ble stolt mamma til min førstefødte sønn:)...Tenk at det har gått 15 år, det er helt forunderlig hvor fort disse åra går!!...Snart skal du konfirmeres å så skal du ut på fest..huttemegtu dette gruer jeg meg til!!!;)...

Rart å tenke tilbake på den lille babyen som lå i armene mine så søt og god...Å nå er den lille babyen blitt mye høyere enn mamma si, til og med fått bart...hallo...hvor ble åra av da??!!;)...Men søt og god det er du enda da...:)...Å jeg er så glad i deg:)



Fra å være en liten gutt, som var veldig intressert i traktorer og gardsdrift, har du nå blitt en stor gutt som elsker å spille fotball og tvspill:) Jakt er også noe du syns er veldig kjekt..I vinter har det vært revejakt, det har vi fått hørt en del om...Men den store fangsten ble det vel ikke;)...Men pågangsmotet er stort, å det er viktig:)

Dagen din feirer du hos pappa, men når du kommer til oss skal vi feire deg da å:)...Du får bestille deg kake, så skal jeg bake til deg til du kommer hjem:)...Tror jeg vet hvilken kake du vil ha;)

Gratulerer såååå mye med dagen din!!! Kos deg masse i dag:)
Mange trillioner bursdagsklemmer fra alle oss hjemme:)
Glad i deg:)

4 kommentarer:

Frøydis sa...

Hei vennen :-)
Gratulerer med 15-åringen :-) Jammen meg flyr tida fort..men VI er like unge, det er ihvertfall helt sikkert, hehe. Jeg er fremdeles bare 25...i hodet..men kroppen viser noe helt annet ;-)
Ha en knallfin dag og klem fra meg

Havfruen sa...

Grattis til den flott staute gutten og grattis til den stolte mora:)
Han kommer nok til å fylle opp fryseren på sikt skal du se:)

Klem fra en gamletantene i blogglandia;)

Mitt hvite hus sa...

Grattis til din flotte gutt..

Vi har gutter på samme alder vi da... nest yngste min er 15 dette året og konfirmant..

ja tenk hvor bli åra av ...

Men jammen er de flotte ungdommer da..

kos dere masse..

klemmer

Kari Agathe sa...

Gratulerer så mye med eldstemanns 15-årsdag :)

Ha en fin dag..

Klem ffra Kari