SIDER

tirsdag 7. juni 2011

EN FLOTT DAG...

Ja det ble en flott dag for konfirmanten vår:)....Så stolt i mammahjertet mitt at det nesten svulmer over av denne flotte gutten:)...



Så stram og voksen der han gikk frem til presten...Rart å tenke på at sist han var oppe hos presten var da han ble døpt...og jeg syns ikke det er lenge siden!!



Været viste seg fra sin beste side, maten var kjempe god og gjesten syntes det var en fin konfirmasjon:)
Konfirmanten selv er rik og fornøyd:=)...Så jeg skulle gjerne ha konfirmert meg på nytt:)




Er vel ikke så rart om denne karen er glad:) Mange fine sanger var det, dikt og en tale i fra bonuspappa:) Jeg var jo så rørt at jeg fikk ikke til å si så veldig mye, men litt fikk jeg da hiksta frem;)
Snart er det konfirmasjon igjen...På søndag er det bonusdattra mi som skal gå frem til presten:)

Nei nå kommer snart Eamannen hjem med noe nytt...hihi....Kommer ett innlegg om hva det er i morgen:)

Ønsker deg en flott kveld:)


3 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei Elin!
Så koselig å høre fra deg, du har vært savnet!:)
En flott og staur kar denne konfirmanten ja, og jammen ser han ikke lykkelig ut også hi hi. Ja tiden går jammen meg fort, det gjelder å klamre seg til dem mens de enda er "små" og bor hjemme, for plutselig en dag flytter de ut og starter sitt eget liv. Min datter flytter til Praha i august og blir der i hele 6 år, skrekk og gru for mamma, men veldig spennende for henne såklart!
Nyt dagen, er spent på hva mannen kom hjem med til deg hi hi:)
Klem Anne Karin

Kari Agathe sa...

Hei Elin.

Takk for hyggelig kommentar hos meg, og jeg har ikke vårt så flink her i "blogglandia" jeg heller. Men, det var veldig koselig å høre fra deg :)

Gratulerer med konfirmanten, og det er vel ikke rart at du er stolt! Skjønner godt at gliset hans går nesten "helt rundt"med en sånn pengebunke ;) Syns JEG fikk mye den gangen for 35 år siden(6500,-kr)men nå er det sånn summer at........he he.

Ha en riktig fin onsdagskveld.

Klem fra Kari

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei du Elin ! :)

For en flott konfirmant dere har, gratulerer med vel overstått ! :) Kan tenke meg at han er fornøyd ja, hihi... ;) Ikke rart du er stolt ! ♥ Høres ut som om ikke konfirmasjonen kunne vært bedre... :) Med nydelig vær, god mat og en fornøyd gutt er alt i skjønneste orden. ♥ Neste år er det datteren vår Madeleine sin tur. :)

Ha en strålende kveld, kose deg ! ♥

Stor klem fra Anette

PS: Hmmm, lurer på hva Eamannen har kommet hjem med jeg. ;)