SIDER

tirsdag 22. november 2011

GI MEG ETT MALINGSPANN!!!:)

Utrolig hva man kan utrette med noen liter maling...Som jeg skrev tidligere fikk jeg en fiks ide om at rommet til Andreas skulle få seg ett lite løft...Som tenkt, så gjort:)
Så her kommer før og etter bilder:)


Her er den usminkede sannheten...Furu, blått...ikke så flott!!...Det var vi veldig enige om jeg og Andreas:)


Ny mala seng, ny farge på veggene...Dette ble mye bedre altså:)


Hummer og kanari kan man vel trygt si...Det som har vært så drygt på dette rommet er at når jeg har rydda det så har det liksom aldri blitt fint...Men nå blir det andre boller:)


Litt mere stilfullt og litt mere voksent:)


Eieren av rommet ble hvertfall veldig fornøyd...Men nå har han blitt syk stakkar, så dagen i dag har han tilbragt på sofaen...Vondt i hodet, feber og slapp...! Håper det går fort over!!



Tusen takk for hilsene dere ga ang min pappa...Snille dere:) Han ligger enda på sykehus i påvente av flere operasjoner, men dette går bra:)...Han er ved godt mot sjøl iallefall:)

I morgen blir den store åhvoriallverdeneradventstingene???...Rart dette at hvert år så leter man febrilskt etter tingene som ble lagt på sin plass i fjor!! Men satser på at jeg finner noe hvertfall:)

Ønsker deg en fin kveld:)


6 kommentarer:

Havfruen sa...

Dæggern kor stilig det ble:) Grått er hått, det er bra sikkert:) Ikke rart han ble fornøyd.
God bedring, ikke gøy å være syk!!
Klem til deg:)

Fra det lille røde huset.. sa...

Du verden for en forandring!! Artig å pusse opp, - og enda artigere at det også blir ferdig! ...der sliter jeg....hehe. Godt at gutten ble fornøyd.
Ønsker han god bedring!

Inger G.

Trine sa...

Så utruli flott det bei.. Kanskje du ska få jobben å fikse storebror sitt rom, som e enda mer kaotisk enn utgangspunktet hos dokker :D tihi...
Sukk... æ grue mæ såååå til å få det gjort ferdi.. hehe :P

Klæm

Rebekka sa...

Oi, så knallstilig det ble :o)
Utrolig hva litt maling kan gjøre.
Likte veldig godt den fargen du har valgt til veggene :o) Skjønner godt han er fornøyd, nytt rom til advent :o)))))))
Håper han blir frisk snart da. Kledelig å være syk. God bedring :o)
Ha en strålende dag
Klem :o)

Britt sa...

Det ble kjempefint! Artig med oppussing.

MindeCaroline sa...

Rommet ble mye bedre med den forandringen!
Fint