SIDER

mandag 14. november 2011

OI DA!!!

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har blogga...Men jeg har fått sånn derre malekick..hihi:)
Lå i solarium her om dagen, og da kom jeg plutselig på at jeg skulle male rommet til Andreas...Hverken han eller jeg syntes at rommet hans var noe særlig pent, så gutten ble kjempe glad da mamma begynte å svinge malekosten:)


Så hittil har jeg mala tak og gulvlister...Pluss at jeg har mala senga hans;)...Bilder kommer etter at veggene er ferdig, må bare kjøpe meg litt maling først:)









Så nå er det atter en ny uke som skal fylles, forresten den er vel ganske velfylt allerede;)...Men sånn er det;)

Ønsker deg en ny deilig uke, fyll den med latter og glede:)


3 kommentarer:

Min stil sa...

Hei vennen. Blir nok koselig med litt forandring ja :) Flotte lysestaker du har fått laget. Må kanskje ta meg en titt å se på beskrivelsen, selv om jeg egentlig har mer enn nok for tiden.
Klæmmer Susanne

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei kjære deg! Takk for koselig hilsen:)
Så flink mannen din er med hendene, kjempe kule lysestaker!!
Kos dere med ny uke, enda mer kreativitet og mye lys og glede!
Klem Anne Karin

Veronika sa...

Tøffe lysestaker! Blir nok kjekt med et oppgradert gutterom:) Syns du er flink med den malingen, her blir det med tanken.

Ønsker deg en riktig fin kveld:) Klem fra Veronika