SIDER

lørdag 12. juni 2010

LØRDAGSKVELD:)

Da har det blitt lørdagskveld:) Eamannen sitter med hjemmekontorsarbeid, mens jeg blogger litt:) Når han er ferdig tror jeg vi tar litt fri!! I dag har jeg vært på jobb, Eamannen har også vært på jobb, men han driver med annen jobb akkurat nå…så han har overlatt butikken til meg;)

Ute er det surt og kaldt..vind og regn…Men vi koser oss inne:) Ungene har fått leid seg film i dag, så de skal legge seg i senga etterpå å se den:) Men først må de vel få litt lørdagsgodis…De har fått risengrynsgrøt til middag i dag, det syns dem er godt!!

IMG_5781 Jeg og Eamannen tok en liten smak vi også, som en liten forrett:) For når barna er vel i seng skal vi kose oss med spekemat, poteter, eggerøre med gressløk plukket i egen hage…:) Spriter opp spekematen med litt grillet hvitløksbåter som er marinert i en dressing av chili, hvitløk, persille og vineddik!! Mmmmm dette tror jeg blir deilig:)

IMG_5782

Dette skal til slutt bli eggerøre da, men litt tidlig å lage den enda..

IMG_5785

Ønsker dere en riktig fin lørdagskveld alle sammen:)

klem ea

1 kommentar:

Marit ♥♥♥ sa...

Det så hærlig ut! Så koselig at du fant bloggen min, du kan selvsagt legge meg til i din bloggliste! Bare koselig det :)

Sov godt :)