SIDER

torsdag 9. september 2010

Å HEI HVOR DET GÅR…


Herregud sier nå bare jeg!!! Hvor i allsindager blir dagene av da??? Nå er det torsdag plutselig igjen…Å i morgen er det da naturligvis fredag..hehe…snartenkt jah…:) Dagene på kalenderen mærmest raser av arket sitt, når man forsiktig titter opp på den…:) Å jeg som skulle vaske hus, bake, vaske klær, rydde…har jeg gjort det da tror dere?? Øh nei ikke enda…men det blir sikkert på søndag, for da har jeg FRI…:)

hildsa
hilda2

Å så var det den der strikkinga da….har jeg strikka de to siste dagene da?? Næi..det har jeg ikke gjort…!!! Har jeg dårlig samvittighet…tja litt…men mere bekymret for at jeg snart skal se julenissen som titter inn til oss, for å se om det er noen snille barn:) Dæven jeg kommer til å skvette fælt første gang jeg ser det hvite skjegget og den irr røde lua..hohoho..;) Nei nå var du morsom gitt…Blir mest bare tull dette merker jeg…Men jeg er vel i litt tullhumør da sikkert…Men seriøst…jeg må skrive julegaveliste jeg nå…slik at vi blir ferdig til den 23.desember…slik er det hvert år…Alltid blir det igjen ett eller annet som jeg har glemt…Men det er vel som de sier..Julen skaper tradisjoner…Å da er jeg redd dette har blitt en tradisjon…Men jeg prøver hvert år å snu akkurat denne tradisjonen, men det er ikke enkelt altså!! Men vi får se i år da, om det blir litt bedre da…:)
images
Å så er det tusen andre ting som skulle vært gjort…Jeg prøver desperat å finne tid slik at jeg kan ringe min aller, aller beste venn…Men da vil jeg være uten barn, for når jeg tar i telefonen kan det virke som den er veldig magnetisk!!?? For når jeg hører det ringer første gang da er det alltid noen som roper MAAAAAAAMMMMAAA!!!!!??? Så da er vi gang med hysj nå må du være stille mamma sitter i telefonen!! Ja men du sitter da i telefonen i mange timer!!! Ja det er forsåvidt veldig sant, hvertfall når jeg og Mari mi snakker…da baker og vasker vi gjerne i tillegg også…Blir så himmla effektiv når vi prater:) Å så har vi alltid så mye å snakke om…Det kan gå lenge mellom hver gang vi snakker, men når vi da prates etter laaaang tid, føles det ut som om det var i går vi snakka sist:) Er så gla i deg snupp:)
images
Jøss dette ble da vel et slitsomt langt innlegg!!?? Men men…det var vel det jeg hadde på hjerte denne dagen da…Snart skal jeg ta på joggesko å gå hjem fra jobb, lage middag, gjøre lekser….Å vaske opp kattebæsj!! Ungene ringte å sa at katta hadde bæsja på stua!%/&&%&%&/% Ja jeg sier det begynner den slik, da ligger han ikke høyt i kurs!! Men jeg må si jeg lurer på hvorfor han gjorde det??? Har da aldri gjort det før?? Neinei…vi får håpe det var et hendig uhell!! Jeg slutter jeg nå…fortsetter jeg å skrive nå kan det bli enda lenger…hehe…Hvordan har din dag vært da?:) Håper den har vært fin:)
Bilder lånt fra det fantastiske nettet:)
klem ea

3 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Måtte flire litt nå altså, herlig innlegg ! Hihi... :) Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. ;)

Tusen takk for bursdagshilsen, veldig koselig. ♥

Nattaklem Anette

Frøydis sa...

Hehe, ikke slitsomt langt innlegg, men enda et fornøyelig langt innlegg!
Koser meg glugg når jeg leser bloggen din!!
Jammen meg glad vi "fant" hverandre...husker ikke hvem som fant hvem først, og det er heller ikke viktig!!

Ha en flott helg, og hils Eamannen :-) Godt å se det ikke bare er meg som skriver om den andre halvdelen ;-))
Klem, Frøydis

irina sa...

ha ha..skriver som meg du ...om alt !! det er så herlig å lese slike innlegg :) måtte le av FAENSKAPET !! ha ha :)

Du er så morsom og kul !!

ha en fin helg :) klem