SIDER

torsdag 2. september 2010

STAKKARS…


Ja da fikk jeg telefon fra skolen, om at der var det ei som ikke følte seg helt i form:( Så da var det å ta imot henne her på jobben, for i dag har ingen av oss mulighet til å være hjemme, da jeg er på butikken alene…Så da ordnet jeg en seng av puter og pledd, å la den syke jenta på gulvet!! Vondt i hals og hodet…å febervarm! Huff!!
IMG_6719-1Nå har den lille syke heldigvis sovnet, så jeg håper hun sover noen timer! Er ikke noe gøy med syke barn…Men i denne høsttida er det vel bare å ruste seg til både det ene og andre!!
God bedring lille venn…
klem ea

5 kommentarer:

Randi sa...

Huffda...dakar lita...ikkeno moro å være syk å ikke noe moro å være mor heller.
Godt du har muligheten til å ha henne samens med deg.

Go bedring til henne

Frøydis sa...

Uff a meg! Stakkars lille tulle..
Ikke moro når de er syke nei, vil helst ta basseluskene fra de!
Håper hun blir fort frisk igjen!

Klem, Frøydis

Mari sa...

stakkars gullapia....
her også går det masse dritt, håper vi slipper unna det meste...., bli frisk fort klem fra gulla ,klem

Lykkeliten sa...

uffoghuff, ikke kjekt det der nei:(
Har en her også som har vært syk siden helgen, var visst halsbetennelse, så etter 2 dager med pencillin var hun heldigvis bedre:) Så bra du kan ha henne med deg på jobb!:)

Ha en fantastisk kveld!
Klem♥

Ingalill sa...

Tantehjerte <3 Gi ho en super klem frå tante og onkel i Fredrikstad! Ha ei kjempe fin helg og god bedring t gulldåkkå <3

Klemmær :D